Ontdek hoe we je kunnen helpen

SEO is dé belangrijkste investering van jouw bedrijf. Of je nu een eenmanszaak, SaaS bedrijf (Software As A Service) of grote E-Commerce speler bent, organisch de juiste trafiek, leads en sales binnenhalen is cruciaal voor eender welk bedrijf. Heb je het gevoel dat je op dit moment teveel geld aan ‘paid acquisition’ (AdWords / Facebook Ads / LinkedIn ads / etc) spendeert en wens je de marketing acquisition cost te onderdrukken? Dan kunnen we SEO alleen maar als dé oplossing presenteren.

Houd wel rekening met het feit dat SEO trafiek, leads of sales niet gratis zijn. Bij We Create EOS nemen we SEO serieus. Dat betekent dat we hier ook de nodige investeringen in moeten doen. Maar wees gerust: SEO is de enige vorm van marketinguitgave die je ook een investering kan noemen. Eens je immers de nodige posities in Google hebt, dan profiteer je daar nog lang van. Je hoeft dus maar 1x grondig te investeren in SEO – wat niet het geval is bij betalende kanalen waar je dient blijven te betalen.

Interesse in een samenwerking? Contacteer ons via het formulier voor meer informatie. Wij maken voor jouw bedrijf eerst een Keyword Research. Op basis van deze research bepalen we samen de SEO doelstellingen voor jouw bedrijf en krijg je van ons een plan van aanpak. Je kan We Create EOS inschakelen voor zowel SEO training als ook de technische implementatie.

VRAAG EEN OFFERTE AAN





wat u kan verwachten

Niet zeker wat SEO nu net is?

SEO staat voor Search Engine Optimisation. Dit betekent dat je jouw website zodanig optimaliseert voor een aantal keywords zodat deze zo hoog mogelijk scoort in Google. Op die manier krijg je mee relevantere bezoekers – via Google – naar jouw website. SEO staat los van SEA (Search Engine Advertising). Je kan dus perfect €0 uitgeven aan Google AdWords en toch trafiek uit Google via SEO halen.

SEO dient strategisch aangepakt te worden. Dit betekent dat je dus op voorhand bewust moet zijn van welke keywords je nu net wil aanpakken. SEO is zowel een afstemming tussen creativiteit als techniek. Je kan bijvoorbeeld een heel creatieve website hebben – die niet scoort in Google. Het tegenovergestelde is ook mogelijk: je kan een perfect SEO geoptimaliseerde website hebben die niet converteert om deze niet uniek genoeg is. Indien je SEO echt wil aanpakken is het dus aangewezen om gebruik te maken van een SEO consultant.

startups waar we reeds voor werkten